ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 188
نويسنده پيام
mahdi آفلاين
ارسال‌ها : 4
عضويت: 6 /11 /1393
محل زندگي: کرمان
ياهو: MMR.MAHDI1376Y!
DiskBoss
نرم افزاری خودکار و کار آمد جهت مدیریت و تحلیل فضای هارد دیسک می باشد . نرم افزار DiskBoss به کاربر اجازه می دهد تا اطلاعات خود را تجزیه و تحلیل، کند، فایل های خود را طبقه بندی کند، فایل های خود را به سرعت جستجو کند، دیسک های موجود بر روی سیستم خود را با یکدیگر سینک کند، فضای هارد دیسک خود را دیفرگ نماید، فایل های حجیم موجود بر روی هارد دیسک خود را حذف کند، از تغییرات ناگهانی و بدون اجازه آگاهی یابد … . نرم افزار DiskBoss ابزار بسیار مناسبی جهت یکپارچه سازی فضای هارد می باشد . تمامی کارهایی که در بالا اشاره شد تنها با یک کلیک و از طریق رابط کاربری ساده نرم افزار امکان پذیر می باشد .
نرم افزار DiskBoss
توانایی اسکن کردن فایل ها، نت ورک ها به اشتراک گذاشته شده، دستگاه های ذخیره سازی NAS و فایل های طبقه بندی شده با استفاده از انواع پلاگین ها را دارد .
DiskBoss به صورت خودکار می تواند بیش از 3,500 نوع فایل را تشخیص دهد و به کاربر به اجازه می دهد تا سلسله مراتب فایل های طبقه بندی شده را جستجو کند و گزارش ها را به صورت پای چارت دریافت نماید .
ویژگی های نرم افزار DiskBoss :– تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک– مرتب سازی و طبقه بندی کردن فایل ها– امکان جستجو و پاکسازی فایل های تکراری– امکان پاکسازی فایل های حجیم و پاکسازی ایمن فایل ها– مدیریت هارد دیسک– امکان سینک کردن پر سرعت فایل ها– و …
دانلود نرم افزار DiskBoss تجزیه و تحلیل هارد درایو با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی


دانلود نرم افزار DiskBoss - نسخه 5.1.12 - نسخه 32 بیتی
دانلود نرم افزار DiskBoss - نسخه 5.1.12 - نسخه 64 بیتی - حجم 7.5 مگابایت

MMR
دوشنبه 06 بهمن 1393 - 10:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :