loading...
شـــمال پاتـــوق | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
کسب درآمد میلیونی


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود نرم افزار پیام رسان سروش برای اندروید و Ios 0 380 yas
شبیه سازی موتور القایی دو فاز با مدل دینامیکی 0 232 yas
پروژه کاهش ظرفیت موتور القایی در ترکیب ولتاژهای نامتعادل 0 208 yas
پروژه الگوریتم کنترل مد لغزشی تطبیقی برای ربات موازی کابلی نیمه مقید 0 236 yas
پروژه بهبود کیفیت توان در صنایع فولاد با ادوات FACTS 0 181 yas
پروژه بررسی رقابت گریزی در بازارهای برق و روشهای کاهش 0 189 yas
شبیه سازی سیستم انتقال قدرت هوشمند با ادوات FACTS در MATLAB 0 203 yas
شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم های توزیع فعال همراه میکروگرید با MATLAB 0 246 yas
دانلود شبیه سازی کنترل انرژی باتری خودروی هیبریدی با MATLAB 0 201 yas
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی 0 188 yas
دانلود شبیه سازی و ساخت دستگاه اندازه گیری فرکانس لحظه ای 0 226 yas
پروژه شبیه سازی دینامیک سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 0 201 yas
دانلود پروژه دزدگیر سیم کارت خور با ماژول SIM900 0 214 yas
دانلود شبیه سازی موتور القایی یک طرفه SLIM در متلب 0 193 yas
دانلود پروژه شبیه سازی الکترونیکی طراحی ۴-bit ALU 0 176 yas
Admin بازدید : 201 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دانلود تمام قسمت های سریال آسمان من

پخش از شبکه افق

پخش : شبکه افق

کارگردان : محمدرضا آهنج

ژانر : اجتماعی/پلیسی

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

بازیگران : دانیال حکیمی ، حامد بهداد، پژمان بازغی،حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، سروش صحت، الهام چرخنده

خلاصه داستان سریال آسمان من : در امنیت پرواز یک اصل ثابت یعنی حفاظت از هواپیما وجود دارد اما اتفاقات بی ‌شماری هم هستند که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی دهند و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ ترین تصمیم گرفته شود…

 

دانلود سریال آسمان من قسمت 1 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 195 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 2 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 204مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 3 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 210 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 4 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 270 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 5 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 188 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 6 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 288 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 7 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 230 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 8 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم  /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 210 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 9 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 215 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 10 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 200 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 11 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 220 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 12 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 278 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 13 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 204 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 14 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 208 مگابایت

دانلود سریال آسمان من قسمت 15 کیفیت عالی 

لینک دانلودلینک مستقیم   /  سرور UploadBoy  

حجم فایل حجم : 248 مگابایت

 

 

منبع : گروه فیلم و سریال شمال پاتوق

منبع ; dlrooz.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1825
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 408
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 1,239
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 1,239
  • بازدید سال : 51,018
  • بازدید کلی : 2,527,616
  • کدهای اختصاصی