loading...
شـــمال پاتـــوق | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
کسب درآمد میلیونی


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود نرم افزار پیام رسان سروش برای اندروید و Ios 0 380 yas
شبیه سازی موتور القایی دو فاز با مدل دینامیکی 0 232 yas
پروژه کاهش ظرفیت موتور القایی در ترکیب ولتاژهای نامتعادل 0 208 yas
پروژه الگوریتم کنترل مد لغزشی تطبیقی برای ربات موازی کابلی نیمه مقید 0 236 yas
پروژه بهبود کیفیت توان در صنایع فولاد با ادوات FACTS 0 181 yas
پروژه بررسی رقابت گریزی در بازارهای برق و روشهای کاهش 0 189 yas
شبیه سازی سیستم انتقال قدرت هوشمند با ادوات FACTS در MATLAB 0 203 yas
شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم های توزیع فعال همراه میکروگرید با MATLAB 0 246 yas
دانلود شبیه سازی کنترل انرژی باتری خودروی هیبریدی با MATLAB 0 201 yas
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی 0 188 yas
دانلود شبیه سازی و ساخت دستگاه اندازه گیری فرکانس لحظه ای 0 226 yas
پروژه شبیه سازی دینامیک سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 0 201 yas
دانلود پروژه دزدگیر سیم کارت خور با ماژول SIM900 0 214 yas
دانلود شبیه سازی موتور القایی یک طرفه SLIM در متلب 0 193 yas
دانلود پروژه شبیه سازی الکترونیکی طراحی ۴-bit ALU 0 176 yas
Admin بازدید : 279 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

برنامه نود/ ۱۹ آبان 93

برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی روی آنتن رفت و صحبت هایی جنجالی علی کریمی درباره دایی بدون پاسخ نماند.


سوال نظرسنجی این برنامه به مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری اختصاص داشت که مخاطبان برنامه 4 گزینه را پیش رو داشتند.

اکثر مخاطبان برنامه در پایان گزینه «مدیران» را مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری انتخاب کردند.

 

 

گزارشی از وضعیت غلامحسین مظلومی اسطوره استقلال که مدت ها در بیمارستان بستری است پخش شد و مصاحبه ای از فرزند وی پخش شد.

 

*فیلم گزارشی از وضعیت غلامحسین مظلومی

گزیده ای از مصاحبه متفاوت علی کریمی پخش شد و در آن ستاره سابق پرسپولیس صحبت های جالب و البته جنجالی را مطرح کرد.

وی در این گفت و گو که به مناسبت تولدش در تاریخ 17 آبان ماه ترتیب داده شده بود اظهار نظر متفاوتی درباره علی پروین و علی دایی داشت.

کریمی در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت:‌ علی پروین وضعش خوب بود و همیشه آبگوشت و کباب می‌خورد اما در رده‌های سنی بارها اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه می‌خوردم البته پروین پاچه هم دوست داشت و می‌گویند آنهایی که مشکل مچ دارند باید پاچه بخورند و اگر اینطور باشد من هم پاچه دوست دارم البته علی پروین از اسطورهای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد علی دایی گفت: دایی کسی است که دنبال منافع خودش است و دوست و رفیق برایش ارزشی ندارد. وقتی منافعش باشد دوست و رفیق هم هستند این حرف من را گذر زمان ثابت کرده است و در مجموعه علاقه‌‌ای ندارم با این طور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.

 

*فیلم مصاحبه متفاوت علی کریمی

قرار است مشروح این مصاحبه در برنامه هفته آینده 90 پخش شود.

گزارشی از دیدار تراکتورسازی و استقلال پخش شد و مسائل داوری آن مورد بررسی قرار داده شد.

در قسمتی از برنامه با نوری فر مدیر رسانه ای استقلال تماس تلفنی برقرار داشت و پای کشوی جادویی دبیر فدراسیون و اینکه چرا باید حکم برگزاری بازی برای تراکتورسازی بدون تماشاگر بعد از بازی با استقلال اعلام شود، مطالبی عنوان شد.

*فیلم بررسی مسائل داوری دیدار تراکتور و استقلال

حمید جاسمیان و حسین کلانی دو پیشکسوت فوتبال ایران میهمان برنامه بودند و صحبت هایی را درباره مسائل فوتبال کشورمان و مقوله بازیکن سالاری مطرح کردند.

درباره بازیکن سالاری و اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده است، جاسمیان 70 درصد این اتفاقات را به بازیکنان سرخ پوش اختصاص داد و 30 درصد را سهم سرمربی و کادرفنی دانست.

 

 

گزارشی از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد و بازگشت مجدد دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه پخش شد.

 

 

پس از آن حمید درخشان سرمربی پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت هایی را عنوان کرد.

وی درباره اتفاقات رخ داده در تیم پرسپولیس اظهار داشت که تنبیهات را درباره بازیکنان در نظر می گیرد و با آن ها از طریق باشگاه برخورد صورت می گیرد.

درخشان افزود: بازیکنان باعث به وجود آمدن پدیده بازیکن سالاری در فوتبال کشورمان شده است و باید قوانینی تصویب شود که به طور جدی با این مقوله برخورد شود.

درخشان اعتقاد داشت بازیکنان فوتبال ایران هنوز حرفه ای نیستند و شرایط حرفه ای شدن هنوز به طور کامل در فوتبال پیاده سازی نشدده است.

گزارشی از شرایط لژیونرهای ایرانی در باشگاه های مختلف فوتبال پخش شد.

 

 

علی دایی درباره شکایت وزیر ورزش و جوانان از وی اظهار کرد: هم وزیر ورزش و هم وزارتخانه این حق را دارد که از من شکایت کند. مطمئن باشید همانطور که در گذشته تا آخر یک کار پیش رفته ام، این بار هم حرفم را ثابت خواهم کرد.

دایی افزود: دست وزیر ورزش درد نکند! باید از او تشکر کنم چون این شکایت ان شاءالله باعث می شود که خیلی از حقایق در دادسرا مشخص شود. زمانی که در پرسپولیس بودم، از طریق افراد موثق و معتبر به من خبر می دادند که وزیر تمایل دارد مرا برکنار کند و چندبار خواستار این مسئله شده است.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: من با این مخالف نیستم که ایشان شکایت کرده اند و یا حرف از برکناری زده اند. به هر حال ایشان رئیس مجمع باشگاه بوده و حق دارد. وزارت ورزش مثل هر فرد و نهادی حق دارد از هر فردی که دوست دارد شکایت کند. مطمئنا باید کار را قانونی جلو برد تا حقانیت یک طرف ثابت شود.

دایی ادامه داد: متاسفانه در این مدت فضاسازی رسانه ای منتسب به وزارت ورزش صورت می گیرد ولی مردم آنقدر عاقل هستند که فریب حرفهای دیگران را نخورند. بعد از شکایت وزیر، اسناد زیادی به دست ما رسیده است که می تواند دست همه را رو کند.

وی با بیان اینکه تقاضای مواجهه حضوری با وزیر ورزش را در دادگاه کرده است، گفت: وزیر باید در دادگاه روی قرآن قسم بخورد که چنین حرفی نزده است. آقای زارع نماینده مردم آباده در مجلس شاهد است. زمانی که چک اسپانسر باشگاه برگشت خورد، ما از زارع تقاضا کردیم تا از وزیر ورزش برای باشگاه دو میلیارد تومان قرض بگیرد تا بعد از پاس شدن چک، این پول را برگردانیم. زارع از وزیر تقاضای این مبلغ را کرد ولی وزیر گفته بود "ما چند بار از رحیمی خواستیم تا دایی را برکنار کند. تا زمانی که دایی هست به پرسپولیس کمک نمی کنیم".

 

 

 

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره صحبت‌های علی کریمی در برنامه نود که وی را "منفعت طلب" خوانده بود، گفت: باید یکسری چیزها را یادآوری کنم. اتفاقاتی که در گذشته در فوتبال ما افتاده، از یاد مردم نرفته است. از اخراج در بازی‌ها گرفته تا جام جهانی آلمان و درگیری با مربیان ملی و باشگاهی.

دایی در ادامه انتقادش به علی کریمی، تصریح کرد: شما می توانید از مربیانی مثل ژوزه، دنیزلی، برانکو و دیگران بپرسید که چه کسانی دنبال منافعشان بودند. یک ضرب المثلی هم هست که می گوید "کبوتر با کبوتر، باز با باز".

وی پایش را فراتر از این گذاشت و به صورت سربسته به افشاگری علیه کریمی پرداخت: ایشان از رفاقت صحبت می کند. شما یادتان است که او در ماه رمضان از استیل آذین اخراج شد و آن هجمه‌ای که ایجاد شد، چه کسی چه کارهایی کرد؟ مردم بهتر از همه ما را می شناسند. به هر حال من هیچ وقت توهین نکرده ام.

علی دایی که میهمان تلفنی برنامه نود بود، صحبت‌هایش را به سوی محمد مایلی کهن چرخاند و گفت: اگر قرار باشد به خاطر اینکه ایشان مربی من بوده است، هر کاری را انجام دهد که نمی‌شود. با تمام احترامی که برای کانون مربیان قائلم، آنها بیانیه ای دادند که انگار من مجرم هستم! خدمات افراد فوتبالی قابل ستایش است ولی اینطور هم نیست که اگر کسی خدمت کرد، قانون را نادیده بگیریم. اگر این طور باشد که مارادونا و پله باید آدم بکُشند!

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: من باعث به زندان رفتن هیچکس نشدم. اگر هم دادگاه رایی را صادر کرده است به خاطر صحبت های خودشان بوده است.

دایی درباره اینکه چرا نسبت به مایلی کهن گذشت نمی کند، اظهار کرد: دیگر باید چندبار گذشت کرد؟ مگر این همه گذشت کردیم اثر داشت؟ صحت و سقم صحبت ها را دادگاه تعیین می کند نه من. بدبختانه ایشان اصرار دارد که رای اجرا شود. حالا اگر فردی اظهار ندامت کند، بحث بخشش هم پیش می آید نه فردی که روی حرفش بماند و من بگویم باشد! من از اول همه چیز را به قانون سپردم.

در ادامه، مازیار ناظمی رئیس پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش روی خط برنامه آمد و تاکید کرد که وزیر نظری روی برکناری دایی نداشته است.

وی گفت: متاسفانه رویه ای که آقای دایی سالهاست دنبال می کند این است که با جنجال و هیاهو دیگران را متهم می کند. ایشان هر موضوعی که به ذهنش می رسد را می گوید و دشمنان فرضی و همه مسائل را به هم مرتبط می کند. در حالی که وزیر ورزش حتی به اندازه اختیارش به عنوان رئیس مجمع هم در برکناری دایی حرف نزد.

ناظمی تاکید کرد: یکی از دلایلی که وزیر مخالف برکناری دایی بود، قرارداد سنگین ایشان بود که فوق العاده شگفت انگیز بود و هزینه زیادی برای وزارت ورزش داشت.

علی دایی بعد از شنیدن این صحبت‌ها، مجددا روی خط آمد و این بار گفت: طرف من وزیر است. فرستادن فیل، سرباز و اسب درست نیست! اگر وزیر صحبتی دارد ما جوابگوی ایشان خواهیم بود ولی جوابگوی ناظمی نیستم چون در پرونده من سمتی ندارد. ایشان نمی تواند نماینده وزیر باشد. چون گودرزی از ما شکایت کرده است، فقط جواب او را می دهم.

ناظمی در واکنش به این جملات، اظهار کرد: دایی باید این را در نظر بگیرد که وزیر باید به موضوع ورزش برسد و نمی تواند کارش را تعطیل کند و فقط سر بحث دایی بنشیند. اجازه بدهید همه چیز در دادگاه مشخص خواهد شد.

دایی در پایان با تاکید بر اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس به خاطر اینکه توسط وزارت ورزش منصوب شده اند، علیه وزیر صحبتی نخواهند کرد، گفت: الان یک مرد پیدا شده است (زارع نماینده مجلس) که نمی خواهد حق را ناحق کند. خواهش می کنم با زارع تماس بگیرید تا خیلی مسائل روشن شود.

 

 

رحیم زارع نماینده مجلس، هم میهمان تلفنی برنامه شد و صحبت های دایی را تایید کرد و عنوان داشت که وزیر گفته است، رحیمی تا دایی را برکنار نکند پولی به باشگاه پرسپولی نمی دهد.

 

 

در ادامه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت که گودرزی سفارشی به او درباره برکناری دایی نداشته و نسبت به برکناری او نیز ناراحت بوده است.

در ادامه دایی بار دیگر با برنامه تماس گرفت و گفت که خلاف صحبت هایی سیاسی و قسم جلاله ای که او خورده است را ثابت خواهد کرد و فایل صوتی دارد.

 


مازیار ناظمی هم طی تماسی دیگر با برنامه نود ارائه فایل صوتی و فاش کردن صحبت ها را تقبیح کرد و در ادامه از دراختیار گذاشتن فایل صوتی در برنامه نود بر علیه دایی خبر داد!

 

 

نظرسنجی برنامه این هفته 90 به بررسی عوامل بازیکن سالاری در فوتبال ایران اختصاص دارد و طی آن از بینندگان خواسته شده بود یکی از چهار گزینه شامل بی توجهی بازیکنان به اصول اخلاقی و حرفه ای، توجه بیش از اندازه رسانه ها، حمایت مدیران از بازیکنان خاطی و ضعف مربیان در کنترل بازیکنان را به عنوان عوامل تاثیر گذار در رواج بازیکن سالاری انتخاب کنند.

 

 

 


دانلود برنامه نود با لینک مستقیم :

 

بخش اول :   دانلود

بخش دوم :   دانلود

بخش سوم :  دانلود

 

منبع : سایت اراده ملی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1825
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 408
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 2,212
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,212
  • بازدید ماه : 2,212
  • بازدید سال : 51,991
  • بازدید کلی : 2,528,589
  • کدهای اختصاصی