loading...
شـــمال پاتـــوق | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
کسب درآمد میلیونی


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود نرم افزار پیام رسان سروش برای اندروید و Ios 0 380 yas
شبیه سازی موتور القایی دو فاز با مدل دینامیکی 0 232 yas
پروژه کاهش ظرفیت موتور القایی در ترکیب ولتاژهای نامتعادل 0 208 yas
پروژه الگوریتم کنترل مد لغزشی تطبیقی برای ربات موازی کابلی نیمه مقید 0 236 yas
پروژه بهبود کیفیت توان در صنایع فولاد با ادوات FACTS 0 181 yas
پروژه بررسی رقابت گریزی در بازارهای برق و روشهای کاهش 0 189 yas
شبیه سازی سیستم انتقال قدرت هوشمند با ادوات FACTS در MATLAB 0 203 yas
شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم های توزیع فعال همراه میکروگرید با MATLAB 0 246 yas
دانلود شبیه سازی کنترل انرژی باتری خودروی هیبریدی با MATLAB 0 201 yas
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی 0 188 yas
دانلود شبیه سازی و ساخت دستگاه اندازه گیری فرکانس لحظه ای 0 226 yas
پروژه شبیه سازی دینامیک سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 0 201 yas
دانلود پروژه دزدگیر سیم کارت خور با ماژول SIM900 0 214 yas
دانلود شبیه سازی موتور القایی یک طرفه SLIM در متلب 0 193 yas
دانلود پروژه شبیه سازی الکترونیکی طراحی ۴-bit ALU 0 176 yas
Admin بازدید : 191 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس و جملات خنده دار بسیار زیبا

 

 

 

 

یه سوالی هست بدجور تو مغزمه،
منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه؟
من دارم نمیرم!
من ندارم میرم!
نه من دارم میرم!!!
.
.
.
به بعضیام باس گفت:
من دستم بنده، یه 2 دقیقه احترام خودتو نگهدار!
.
.
.
تصمیمش جرات میخواهد
تپش، هیجان، سقوط آزاد
جرات داری دوباره امتحان کن!
“ازدواج مجدد آقایان
.
.
.
مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو، من جای خواهرتم!
.
.
.
مورد داشتیم دختره از رو تبلیغات همشهری مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده
.
.
.
به مامانم میگم گشنمه، میگه: عزیزم نون هس، تخم مرغ هس، روغنم هس
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد بپز بخور!
هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری بپز رو هضم کنم
.
.
.
مورد داشتیم پسره با پدرش رفته بیرون، پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن
.
.
.
چیپسی خواهم خرید
بالنی خواهم ساخت
تا ابد خواهم رفت …
.
.
.
هواپیمای گمشده مالزی شاید تو اقیانوس هند پیدا بشه
اما آجیل شب عیدی که مادرا تو 40متر خونه پنهان میکنن هیچوقت پیدا نمیشه!
.
.
.
تنها برنامم برای آینده اینه که هرگز در موردش فکر نکنم!
.
.
.
جمعه باشه
هوا هم بارونی باشه
روز آخر تعطیلات هم باشه
شنبه هم امتحان داشته باشی
دیگه ادامه نمیدم بسه
سینه بزن لامصب …
.
.
.
کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه اما من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم!
.
.
.
پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش 20 تا کانال رو بدون پارازیت میگیره
بعد استاتوس داده: به ارواح جدم نیستی در حدم!!
.
.
.
شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون
حس سزارهای رومی پیدا میکنین یا فقط من دیوونه ام؟؟
.
.
.
طرف قهرمان شنا میشه ازش میپرسند از کجا شروع کردی؟
میگه والا ما که امکانات نداشتیم، از زمین خاکی
..
.
.

یه یارو رو روز قیامت میبرند جهنم، میپرسه چرا؟
میگن 125/37 نماز قضا داشتی!
طرف میگه 125 یه چیزی، تقسیم بر 37 ش دیگه چیه؟
جواب میدن، اون سینوس زاویه انحرافت از قبله است...
.
.
.
طرف زنگ می زنه فرودگاه و می گه: اصفهان تا تهران چقدر راهه؟
کارمنده می گه: یه لحظه… یارو می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه
.
.
.
به طرف میگن چرا در خونت نوشتی WC؟
میگه این مخفف Welcome هست
.
.
.
مژده  مژده به آقایان: 405 بدون ایر بگ، بدون کمربند ایمنی،
آماده آتش سوزی بدون دلیل
بهترین هدیه برای همسر دلبندتان...
.
.
.
یه بچه رو به زور بابا و مامانش مجبور به نماز خوندن می کنن …
بعد می بینن نشسته داره همین جوری دعا می کنه …
میرن گوش میدن می بینن میگه:
خدایا اینا من رو بزور مجبور کردن نماز بخونم، تو خودت قبول نکن...
.
.
.
شلغم چیست؟
به غمی که لنگ می زند و درست نمیتواند راه برود می گویند!
.
.
.
کلیپس چیست؟
وسیله ای که شهرداری بدون مجوز به دخترا اجازه ساختن میده!
..
.
.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1825
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 408
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 705
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 50,484
  • بازدید کلی : 2,527,082
  • کدهای اختصاصی